Til vårt kundesenter på Voss søkjer me motiverte og læringsvillige kundehandsamarar som ynskjer å gje kunden ei god oppleving gjennom service og meirsalg. Stillingane er fleksible og passar derfor godt til studentar og skuleelevar. Som kundehandsamar - deltid må det også kunne påreknast jobb i feriar og høgtider. Etter opplæring kan det vera mogleg å jobba heimefrå i periodar.
• Svara på innkommande kundehenvendingar på telefon, epost og chat via vårt kundesystem
• Hjelpa privatkundar med alle henvendingar i tilknytning deira internett eller TV-abonnement.
• Aktivt meirsalg av Voss Fiber sine abonnement og tenester.
Konkurransedyktig timelønn
Grundig opplæring og tett oppfølging
Moglegheit for personlig og fagleg utvikling
Imøtekommande og likar å hjelpa andre, og har god teknisk forståelse
Motivert (og ynskjer å lykkast med sal og service)
Fleksibel, og trivast med å jobba sjølvstendig
Resultat- og målbevisst
Nøyaktig og opptatt av å levera kvalitet i dine svar og løysningar
Du har gode kommunikasjonsevner både skriftleg og munnleg
Du trivst med å snakka med menneske og samtidig bruka PC som arbeidsverktøy
Kan enkelt identifisera og forstå kunden sine behov, og kommunisera ei løysing
Erfaring frå kundeservice og/eller salg er ein fordel
Aktuelle arbeidstider er 1530 - 2100 kvardagar, 10-16 laurdagar og 12-15 søndagar. Du vil inngå i ei vaktordning, og det kan påreknast 1-2 vaktar pr veke. Det må også kunne påreknast jobb i feriar og høgtider.
Då ser me fram til å høyra frå deg! Søknad med CV sender du tll johannes.rongve@vossfiber.no. Me evaluerer kandidatar fortløpende til stillingane. Søknadsfrist snarast.